Tłok stosowany w silnikach FORD oraz NEW HOLLAND - kpl. 1cyl. PARAMETRY średnica cylindra - 111,8mm 2.4/2.4/4.8 wymiar - STD wysokość całkowita - 134,2mm odległość denka od środka sworznia - 80,87mm zagłębienie komory - 18,72mm sworzeń - 38,1x89,1mm…
Tłok stosowany w silnikach ISUZU 4HK1/6HK1 - kpl. 1cyl. PARAMETRY śr. cyl.: 115mm komora: 50mm wys.: 120mm 4 pierścienie 4/6cyl. SILNIKI ISUZU 4HK1 ISUZU 6HK1 MODELE ISUZU CASE JCB HITACHI SUMITOMO SH200 CASE CX300C CASE CX330C CASE CX350C CASE CX370C…
Tłok stosowany w silnikach ISUZU 4HK1/6HK1 - kpl. 1cyl. PARAMETRY średnica: 115mm pierścienie: 3Tx2.5x4 sworzeń: 40mm x 88mm wysokość całkowita: 96.60mm komora spalania: 66.10mm wysokość kompresyjna: 79mm wkładka al-fin: Tak 4/6cyl. SILNIKI ISUZU 4HK1…
Tłok stosowany w silnikach PERKINS 2.5D - kpl. 1cyl (zamiennik o jakości porównywalnej do oryginału) PARAMETRY średnica cylindra: 91,47mm wymiar: STD 2.4/2.4/3.2/6.3/6.3 wysokość całkowita - 107,7mm odległość denka od środka sworznia - 57,20mm sworzeń…
Tłok stosowany w silnikach PERKINS 3.3D - kpl. 1cyl. (zamiennik o jakości porównywalnej do oryginału) PARAMETRY średnica cylindra: 91,47mm wymiar: STD 2.4/2.4/2.4/4.8 wysokość całkowita - 109,3mm średnica komory spalania - 30mm odległość denka od środka…